سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانشمند بر عابد هفتاد درجه برتری داده شده است که میان هر دو درجه به اندازه میان آسمان و زمین است . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
فدایی ولایت

شیخی که به خواب "احمدی‌نژاد" آمد، هاشمی بود؟

ظاهرا احمدی‌نژاد خواب دیده  با "یک شیخ که نامش را نمی‌برد" در جاده هراز می‌رفته‌اند و بعد از یک گردنه ناگهان وسط جاده 3 صندلی دیده که در دو صندلی امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب نشسته بودند و صندلی سوم خالی بود. آن شیخ همسفر مدام تلاش می‌کرد روی صندلی سوم بنشیند که امام خمینی(ره) به او اجازه نداده و در عوض ناگهان رو به احمدی‌نژاد کرده و گفته‌اند: آقای دکتر احمدی‌نژاد! بفرمایید روی این صندلی بنشینید!"

به گزارش آینده، با توجه به تاریخ ذکرشده برای این خاطره، یعنی سال 80، می توان حدس زد که آن شیخ "هاشمی رفسنجانی" بوده و شاید قبل از انتخابات سوم تیر که در آن هاشمی و احمدی‌نژاد رقیب هم در دور دوم بودند. جالب آن که رویه خواب دیدن و تعریف این خواب‌ها  برای بالابردن مقبولیت محمود احمدی‌نژاد در دوران پس از قدرت هم ادامه دارد. گویا این جریان کامش هنوز از این دست خواب‌ها بسیار شیرین است.
 
این در حالی است که ایشان در سال‌هایی که استاندار اردیبل بود به تحصیل دکتری مشغول بود و از آنجایی که تحصیل دکتری خودش یک شغل محسوب می‌شود، همزمانی این دو امری خلاف قانون بوده و بعید است امام در عالم واقع این رویه غیرقانونی را تایید می‌کرده است. با توجه به اینکه "بهبهانی" استاد راهنمای ایشان بعدا کسوت وزارت نه چندان موفق وزارت راه را پوشید، ابهاماتی در خصوص صلاحیت علمی احمدی‌نژاد برای این مدرک مطرح شد، فقط یک نمونه آن دانستن زبان انگلیسی در مقطع دکتری است که وی فاقد  این توانایی است.


کلمات کلیدی:


نوشته شده توسط فدایی ولایت 94/10/28:: 11:29 عصر     |     () نظر